söndag 23 september 2012

Barnens kort

 Nu har jag försökt att göra att göra livräddning på bloggen med en massuppdatering. :-) Men till sist måste jag bara visa några kort mina barn har gjort. Vi var hemma eftersom dottern var sjuk och behövde roas. Farmor fyller år och vad passar bättre än att pyssla ihop kort till henne. De fick tillgång till mina spillbitar, lim och färdigvikta kortstommar. Dottern hade redan innan vi plockat fram allt bestämt att hon ville göra ett kort till farmor med drakenpappret. Jag fick hjälpa till med bandet och ibland med att limma ända ut i kanterna på pappret annars har de valt papper själva och klistrat på. De två första korten skickades till farmor och de andra två korten blev gjorda bara för att det var kul och sparas till annat tillfället. 

 
Kortet min 4-åring gjorde med drakenpappret som hon hade bestämt sedan innan.


Koret min 2½-åring gjorde till farmor. Jag fick hjälpa honom lite med att limma och fästa det ordentligt men annars har han bestämt vilka papper och hur de skulle sitta.



Kort som gjordes av bara farten för att det var så roligt med alla fina papper och limtuben. :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...