söndag 1 november 2009

Bingotävling

De hade en månadstävling på ScrappTorget att scrappa något efter denna bingobricka. Det var första gången jag gjorde en sådan utmaning och det var riktigt roligt och hoppas att det dyker upp fler sådana. Man väljer en rad vågrätt, lodrätt eller diagonalt och minst de fyra sakerna ska vara med. Jag valde rad 2 till min LO och passade på att scrappa badbilder. Tyvärr så hann jag inte få något tillräckligt bra foto på min LO i tid och skicka in till tävlingen, men det kommer fler chanser.


(Bilden lånad från ScrappTorget)


Min LO efter rad 2 med rivna kanter, något blått, korsettsnörning och cracklepaint. Det syns jättedåligt på bilden men jag har klistrat på lite "vattendroppar" som ska stänka från plasket på kortet.

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...