tisdag 27 oktober 2009

Snabbt kort och LO

Ibland brukar jag färga in och stämpla eget bakgrundspapper vilket är väldigt kul. Provade att göra det på ett annat papper och lekte lite vilket sedan fick bli ett snabbt fikakort som jag ville få iväg. Pappret är färgat med distressdynor som jag stämplat på och färglagt med distresser. Pärlsockret och grädden har jag målat med akrylfärg.


Jag jobbar på för att komma ikapp mig lite i dotterns album. Man får passa på när inspirationen flödar något sådär. ☺ Nyligen har jag köpt på mig ordentligt med cardstock och mönstrade papper vilket känns skönt. Det underlättar en del känner jag. Nästa steg blir att köpa på sig lite mer dekorationer också.



1 kommentar:

  1. Vilket fint kort! LO'n var också jättefin, kanske ska "scraplifta" den. Tycker det är så svårt med inspirationen för LO's, det blir lätt som med kortmakeri, att man halkar in på samma spår.
    Kraam

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...