onsdag 28 januari 2009

Fler gamla layouter

Nu har jag varit alldeles för trött ett tag för att arbeta upp den här bloggen. Och inte har jag hunnit med något nytt pyssel ännu. Men än finns det gott om gammalt att att fylla på med från mitt galleri. Här är de tre första LO:n till dotterns album.


Den här har jag scrapliftat från Badanka. Fastnade så för den och tycker den passar in på oss.



Tagen "Vem är du?" är en dold journaling där jag skrivit lite om hur det var att vänta de sista dagarna och vilka tankar och funderingar jag hade då.



Den här underbara LO:n har jag scrapliftat från någon på Scrappiz. Såg den i galleriet långt innan jag blev gravid och har tänkt på den sen dess.




2 kommentarer:

  1. Helt fantastiska LO! Jag blir väldigt sugen på att prova, men jag behöver nog hjälp, hehe!

    SvaraRadera
  2. Tack Tereza. Du får plocka ihop dina pysselsaker och komma hit någon dag. :-) Det somär så bra med scrapping är att det finns inga rätt eller fel. Man gör som man känner.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...