söndag 28 december 2008

Stämplat blockljus

Vid jul är det många scrapwebbutiker och scrapbloggar som har adventskalender. Varje dag har de tävlingar eller tips & trix, men framför allt inspiration. Tycker alltid det är kul att följa dem och man hittar alltid något nytt. I år var det många roliga saker och jag har en del halvfärdiga saker hemma för att inte glömma bort hur man gjorde.

Dessutom har jag sedan ett tag haft en del idéer om att pimpa blockljus. Och när jag snurrade runt på bloggarna hittade jag ett sätt att kunna använda mina stämplar till det. Mycket enkelt och roligt och resultatet blir snyggt. Jag var bara tvungen att prova. ;-) Inspirationen till mitt ljus hittade jag här.

En av adventskalendrarna jag följde var hos Scrapaddicted där jag hittade idén till en snabb julklapp, så det fick det bli i sista stund. ;-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...