söndag 28 december 2008

Årets skörd av julkort - del 1

Så var det dags! Jag har funderat ett tag på hur jag skulle göra och nu har jag bestämt mig. Det blir en pysselblogg. Känns bättre så utifall man vill hänga med på tävlingar eller lämna ut bloggen i forum eller nått och då vill jag inte lämna familjebloggen där.

Jag kommer efterhand även lägga upp gamla bilder på kort så får bloggen även fungera som ett extra galleri för min egen del.☺

I år blev det lite extra många julkort eftersom vi gav bort det första julfotot på dottern. Normalt brukar jag inte skicka till dem som man träffar på jul, men i år fick även dem. Här är en första omgång av de bilder jag har fixat iordning för bloggen. Nu fotar jag mina kort och är inte någon mästerfotograf precis så färgerna gör sig inte alltid på korten.























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...