fredag 4 januari 2013

Resterande julkort

I år gjorde jag så enkla kort som möjligt och de flesta utan färglagda motiv eftersom tiden inte riktigt fanns. Hann väl inte riktigt med alla kort som jag hade velat men fick iväg till de viktigaste iaf, de jag inte hinner träffa och önska God Jul direkt. Jag har länge varit motståndare till klipparken och tyckt att det för min del har varit att "fuska". Men nu har jag ändrat mig på den punkten eftersom det finns så många finna motiv att använda och man snabbt och enkelt kan göra ett fint kort. Nu är det nog tredje året i rad som jag säger att jag ska göra minst ett julkort i månaden. Får väl se hur det blir i år. Misstänker att man sitter i slutet av november med halv panik. ;-)







2 kommentarer:

  1. Fina kort du har gjort :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. I am FRED and i want quickly recommend DR NCUBE for a Job well done by
      curing me from the genital herpes disease that have be giving me sleepless night. if you want to contact him, Simply do that via email drncube03@gmail.com or 
      call/whatsapp +2348155227532
      he also have #herbs for
      #hiv/aids
      #cancerdisease 
      #fibroid 
      #diabetes

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...