tisdag 13 december 2011

Gråboträffen

I lördags var jag på Gråboträffen för första gången och det var väldigt kul. Måste säga att det kändes lite lättare att packa när jag visste att det inte var någon fara att glömma något när man hade så nära hem. Och den möjligheten behövde jag dessutom utnyttja eftersom jag inte fick med mig mina tejprullar och utan dem är det lite svårt att montera kort. Tre julkort kom jag hem med och det är verkligen inte illa för att vara mig. Nu känner jag att det är lite bråttom att få ihop dem så det får bli så enkla som möjligt och med fina papper brukar det inte vara något problem.



I år har jag även sträckt mig till att "fuska" med färdiga etiketter men de var så himla fina. Jag har piffat upp dem lite med snöpenna, distressdyna och stickles.



Snabba och enkla kort men hälsningen går fram ändå. :-)


3 kommentarer:

  1. Vilka fina julkort. Kul att träffa dig IRL.
    Trevlig lucia
    Kram Eva-Lena

    SvaraRadera
  2. Tack för trevligt sällskap ! :) Ser att du fyllt på i bloggen med många fina kort och LO's nu :)
    Vi ses!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Eva-Lena: Trevligt att träffa dig också. :-)

    Nina: Tack själv, det var verkligen trevligt. Vi får se till att det blir fler tillfällen. :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...