fredag 6 augusti 2010

Kort för utmaningar

Nu har jag gett mig på både utmaningar och att beställa stämplar från utlandet. Denna söta stämpel är från Whiff of Joy och jag har inte hittat några återförsäljare för dem här i Sverige. Så när de hade 20% rea på hela sortimentet kunde jag inte låta bli att beställa från deras webbutik.

Så nu när jag äntligen har en stämpel från dem kan jag även vara med på deras utmaningar. Whiff of Joys utmaning #84 är FUZZ så jag plockade fram mitt fun flock jag köpte på rea för länge sedan men aldrig använt. Det är ett "sammetspulver" och jag har använt det på luvan.




Med detta kort är jag med i utmaningar hos;

Whiff of Joy - challenge #84 FUZZ and I'm using fun flock on the hat.
Sketch Saturday - week #114

2 kommentarer:

  1. Just adorable, Carma! I love the read and the great sentiment. This little WOJ Gnomes looks so sweet...you've colourng him beautifully! The Fun flog on his Gnomes hat is brilliant!
    Thanks so much for joining the WOJ Challenge!
    Hugs,t

    SvaraRadera
  2. What a cute card! Love the red and white color combo, the punched border and the paper that perfectly matches with the image.

    Thanks for playing with Whiff Of Joy this week!

    Hugs
    Kathrin aka Kruemel

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...